Весільний тренд 2013 року — неймовірна виїзна церемонія!
Найактуальнішою темою весільного сезону 2013 року є виїзна церемонія! Наречені відмовляються від стандартної програми, що пропонують відділи ДРАЦСу, від натовпу та конвеєрів у Палацах урочистих подій, і поринають у пошуках приватних обрядових компаній. У такому випадку, перше, що повинні розуміти наречені, що виїзна церемонія – це гарна вистава! Зареєструвати шлюб та отримати свідоцтво Ви можете лише у відповідних державних органах, а вже для гостей поставити виставу, головна роль в якій буде відведена лише Вам.
Як Ви зрозуміли, сьогодні ми будемо говорити про прекрасне. Кожна дівчина хоча б раз бачила фільм, в якому на березі океану під мелодію скрипки тато виводив наречену, гості зворушливо посміхалися крізь сльози, а легкий теплий вітер придавав словам церемоніймейстера загадковості та романтики. І сама така церемонія стала мрією мільйонів українських дівчат.
Та коли доходить справа до організації виїзної весільної церемонії, мрія перетворюється в суцільну проблему. Наречена щодня перевіряє прогноз погоди, запрошує на весілля всіх котів, при тому це вже стає якоюсь параноєю (забобони дуже травмують психіку наречених, тому на них не варто звертати увагу), щодня змінюється місце проведення церемонії, а коли доходить питання до технічного забезпечення – наречені просто відмовляються від своєї ідеї. А вся проблема в тому, що немає чіткої обізнаності в процесі та етапах підготовки до виїзної церемонії.
Якщо Ви досі мрієте про незабутню романтичну виїзну церемонію, мої поради допоможуть Вам втілити її в життя:
1. Сценарій виїзної церемонії. Звертайтеся в компанію, яка пропонує написання сценарію для кожної пари, а не просто підставляє імена в шаблонний сценарій. Адже атмосфера церемонії має передати Ваші почуття та емоції. Можливо Ви не хочете включати в програму стандартні обрядові моменти, або хочете церемонію наповнити позитивом, додавши нотку жартівливості. Щоб Ваша мрія стала реальністю, Ви маєте підійти до написання сценарію церемонії зі всією відповідальністю, інакше через місяць у Вашої подруги чи колеги може відбутися така ж церемонія, яка була у Вас.
2. Проведення виїзної церемонії. Мабуть в кожного в уяві випливла пані в довгій широкій сукні з високою зачіскою та штучною напрацьованою посмішкою. Забудьте, мова йде про церемоніймейстера, який працює за написаним для Вас сценарієм. На сьогоднішній день популярним є проведення церемонії чоловіком, який статним поставленим голосом заворожує та привертає увагу публіки. Ведучого повинні чути не лише наречені, а й гості. Він має заволодіти аудиторією та донести їй весь романтизм та велич події.
3. Музичний супровід і технічне забезпечення. Мінімальний технічний набір апаратури, що потрібний для церемонії – це, звичайно, колонки, мікрофон, ноутбук і звукорежисерський пульт. Щоб слова та музика гарно звучали не лише під час проведення церемонії, а й збереглися в оригіналі у весільному фільмі, Ваш відеооператор повинен подбати про спеціальний звукозаписуючий пристрій. Для того церемонія мала вигляд довершеності, запросіть струнний квартет, саксофоніста чи естрадний оркестр.
4. Оформлення церемонії. Якщо церемонія буде на території ресторану, де проходитиме бенкет, автоматично знімається питання додаткового оформлення, оскільки арка та столик, які необхідні для зустрічі наречених в ресторані, застосовуються і на церемонії. Для того, щоб гості були більш уважніші та церемонія мала гарний вигляд, треба передбачити стільці та їх оформлення. Гарно, коли наречену тато супроводжує на килимовій доріжці, яка вкрита пелюстками ЖИВИХ троянд – ніяких штучних квітів на церемонії. Сучасний дизайн оформлення церемонії – це не лише квіти, Вам запропонують багато варіантів по оздобленню, головне, щоб все було гармонійно підібрано. Подбайте про гарні келихи, ручку та книгу, в якій Ви поставите свої підписи під час церемонії, потім до Вас приєднаються гості та щирі слова вітання залишаться Вам на згадку про найпрекрасніший момент у Вашому житті.
5. Не бійтеся експериментів. Наповніть церемонію емоціями та елементами шоу. Запишіть свої обітниці на студії, покладіть слова обітниць на улюблену мелодію своєї другої половинки та додайте до сценарію церемонії, залучайте діток та свідків, щоб озвучили на церемонії свої побажання Вам, доповніть дійство елементами танцю, цитатами з фільмів чи тематичними афоризмами, які відобразять суть та багатство Вашої душі.
Шановні наречені, надіюсь Ви зрозуміли наскільки саме поняття «виїзна церемонія» є загальним і багатогранним, та чому Вам ніхто чітко не дасть відповіді на найпопулярніше запитання: «Скільки у Вас коштує виїзна церемонія?» Якщо Ви прагнете втілити в життя свою мрію – будьте послідовні, вибагливі, а головне, раціональні.
Повірте, стильна, пафосна, велична та професійно організована церемонія апріорі не може коштувати дешево. Ваші гості не запам’ятають кількість гарячих страв, а от церемонія, з якої починається весілля, залишиться в пам’яті на все життя.
Перше враження не можна справити двічі.
Ви маєте унікальний шанс отримати виїзну церемонію своєї мрії безкоштовно http://family.lutsk.ua/share/view/1/
З повагою, Ваш весільний організатор Ірина Корольчук.